WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)

Gorący temat

W TVP Info Magdalena Ogórek wytknęła protestującym lekarzom latte w kawiarni, a Adam Borowski porównał głodówkę do odchudzania

0

„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie

2017-05-25 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W lutym 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a na czele spadków znalazł się „Chip”.

„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 62 766 egz., czyli o 6,82 proc. więcej niż w lutym 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 39 264 egz., po spadku o 14,99 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zwiększył się o 9,25 proc. do 37 941 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 17,44 proc. do 7 692 egz. Wydawnictwo Burda Media Polska postanowiło zakończyć wydawanie tego magazynu (jego ostatni numer ukazał się w kwietniu br.).

W lutym 2017 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Komputer Świat” - było to 8,58 proc.

Największy spadek, wynoszący 14,86 proc., odnotował w tym ujęciu „PC Format”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: CD-Action, Komputer Świat, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia