WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

UOKiK krytykuje reklamy suplementów diety, zaczął postępowania przeciw Aflofarm Farmacja Polska i Logihub

„Kawałek soboty każdego dnia” w reklamach suplementów diety Bodymax (wideo)

2017-03-16 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa suplementów diety Bodymax (produkowanych przez Orkla Care) pod hasłem „Kawałek soboty każdego dnia”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe CU i Universal McCann.

„Kawałek soboty każdego dnia” w reklamach suplementów diety Bodymax (wideo)

Akcja jest oparta na koncepcji „Wyzwanie Bodymax - odzyskaj energię albo pieniądze”. W reklamach marka zapowiada, że zawarty w jej produkcie Bodymax żeń-szeń w ciągu 14 dni zażywania daje pożądaną, naturalną dawkę energii na co dzień.

- Po latach obecności na polskim rynku, Bodymax zasługiwał na wyrazisty pomysł, który w bardziej life-stylowy sposób będzie wspierał główne pozycjonowanie marki jako zdrowe źródło energii na co dzień. Koncentrowaliśmy się na zaletach i korzyściach jakie w finalnym efekcie daje regularne stosowanie Bodymax. Dlatego cieszę się, że znaleźliśmy wspólny język z agencją CU, a sam pomysł jest na tyle elastyczny i obszerny, że daje naprawdę szerokie pole do działania we wszystkich kanałach komunikacji, nie tylko w czasie kampanii telewizyjnej - opisuje Joanna Baś-Marjańska, country marketing manager w Orkla Care.

Akcja reklamowa w telewizji (w kanałach z grupy TVP, TVN i Polsatu) jest prowadzona od 6 marca. Ponadto obejmuje internet (m.in. social media). Potrwa do połowy kwietnia.

Za opracowanie koncepcji i kreacji kampanii odpowiada agencja CU, a za zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.

Autor: tw

Wiecej informacji: Bodymax, suplement diety

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia