SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Axel Springer inwestuje w Magic Leap, chce tworzyć materiały w technologii AR

Koncern Axel Springer stał się udziałowcem firmy Magic Leap zajmującej się rozwojem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Wydawca zamierza wykorzystać rozwiązania AR do publikowania swoich autorskich treści.

Article

O nowej inwestycji dokonanej przez Axel Springer Digital Ventures, część koncernu Axel Springer poinformowano w komunikacie.

Zgodnie z nim Axel Springer wziął udział w rundzie finansowania firmy Magic Leap, amerykańskiego startupu działającego na rynku od 2011 r. Zajmuje się on tworzeniem rozwiązań z segmentu rozszerzonej rzeczywistości (AR).

W grudniu ub.r. Magic Leap zaprezentował wyprodukowane przez siebie gogle AR i zapowiedział wprowadzenie ich na rynek w br. wraz z narzędziami przeznaczonymi dla twórców treści.

Axel Springer nie zdradził wartości swojej inwestycji w Magic Leap. Wcześniej firma otrzymała w sumie 2 mld dol. od takich inwestorów jak Google, Alibaba, Warner Bros, Qualcomm, Kleiner Perkins Caufield Byers czy Andreessen Horowitz.

Axel Springer sugeruje, że dzięki obecnej inwestycji zamierza wykorzystać rozwiązania opracowane przez Magic Leap do tworzenia własnych dziennikarskich treści z użyciem rozszerzonej rzeczywistości.

Szczegółów w tej sprawie wydawca na razie nie podał.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Axel Springer inwestuje w Magic Leap, chce tworzyć materiały w technologii AR

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytanie podstawowe
Czyja kochanka jest tak prezeską, że tak nagle zaczęli inwestować w technologię sprzed 5 lat? Szczególnie, że już dziś wiadomo, że jest mniej więcej tak samo popularna, jak kody QR.
4 0
odpowiedź
User
qi
Czyja kochanka jest tak prezeską, że tak nagle zaczęli inwestować w technologię sprzed 5 lat? Szczególnie, że już dziś wiadomo, że jest mniej więcej tak samo popularna, jak kody QR.
na jakiś czas takie wytłumaczenie starczy. i tak dobrze że nie blockchain.
4 0
odpowiedź
User
Wrt
Cuda na kiju a treści gowniane - co z tego, że technologie jak bedą debilne filmiki i memy dla przygłupów zastępować teksty, bo sie generacji instagrama czytać nie chce. I się dziwić z panuje populizm - PiS i inni piewcy prostych rozwiązań bedą rządzić sto lat bo ludzie sa ogłupieni, niewiele wiedza i można nimi manipulować. Technologie zamiast rozwijać, powodują cofanie w rozwoju
4 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing