SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek, została twarzą kampanii wiosna/lato 2018 Jimmy Choo.

fot. materiały prasowe Article

Sesję Anji Rubik zrealizowano w apartamencie w Nowym Jorku, gdzie stanęła przed obiektywem Craiga McDeana. Polska modelka prezentuje się w klasycznych okularach-awiatorach czy połyskujących, złotych sandałkach na obcasie. Cała sesja utrzymana jest w ciepłych, złotych barwach.

-  Anja łączy pewny siebie styl i ducha kobiety Jimmy'ego Choo w jej miejskim środowisku. Jest zabawnie prowokująca, a jednocześnie swobodna-– komentuje Sandra Choi, dyrektor kreatywna marki.

Rubik została twarzą damskiej linii kolekcji wiosenno-letniej, linię męską promuje zaś Clement Chabernaud.

Anja Rubik w ostatnich miesiącach dała się poznać jako aktywistka i obrończyni praw kobiet. W październiku ubiegłego roku zainicjowała kampanię edukacji seskualnej #sexedpl, w której udział wzięli m.in. Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Magdalena Cielecka, Maffashion, Maciej Stuhr, Robert Biedroń czy Sebastian Fabjański.

Dołącz do dyskusji: Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fakt
jaki kon jest każdy widzi
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing