SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2,1 mln widzów „The Voice Kids”. TVP2 wiceliderem rynku

Pierwszą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,09 mln osób. Jest to o 360 tys. widzów więcej niż gromadził początek ósmej serii „The Voice of Poland”. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku.

Tomson i Baron z zespołu Afromental; fot. Rochstar Article

„The Voice Kids” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.15, począwszy od 6 stycznia 2018 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.15.

Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,81 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,37 mln oglądających, produkcja zgromadziła 13 stycznia (są to uśrednione dane dla dwóch odcinków show pokazanych tego dnia). Biorąc pod uwagę pojedyncze części programu największą widownię do tej pory zgromadził szósty odcinek, który śledziło 2,53 mln osób.

Jak już informowaliśmy, średnia oglądalność pierwszych dwóch odcinków show pokazanych w Nowy Rok wyniosła 2,15 mln widzów, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału. Centrum informacji Telewizji Polskiej opublikowało również wyniki z alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię, który wzbudza wiele kontrowersji - jego wyniki uznawane są tylko przez TVP. Według tych danych widowisko Dwójki 1 stycznia miało 2,4 mln oglądających.

Dla porównania, ósmą edycję muzycznego widowiska, emitowaną we wrześniu ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w 4+, 12,58 proc. w 16-49 i 11,81 proc. w 16-59. Oznacza to, że dziecięce show gromadzi o 360 tys. widzów niż wersja formatu w której biorą udział dorośli.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 13,23 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została Gala Mistrzów Sportu). Trzecia jest TVP1 (gł. prognoza pogody i filmy, 6 stycznia pokazano też magazyn „Biało-czerwony Turniej Czterech Skoczni; 11,06 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 8,46 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka też jest wiceliderem rynku.

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już ośmiu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w polskiej wersji programu oceniają: Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Prowadzącymi show zostali Barbara Kurdej-Szatan, Tomasz Kammel i Adam Zdrójkowski.

Jak mówił nam dyrektor TVP2 Marcin Wolski, celem emisji „The Voice Kids” w zimowej ramówce jest kontynuacja wysokiej oglądalności sobotniego prime-time w sezonie zimowym. - Chcemy premiery emitować nie tylko wiosną i jesienią, ale również w ramówkach zimowych i letnich. Zwłaszcza chcemy wyeliminować spadki oglądalności Dwójki w okresach letnich - komentował szef stacji.

Kolejne odcinki show na antenie TVP2 będzie można oglądać w soboty o godz. 20.05.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów „The Voice Kids”. TVP2 wiceliderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Niby dla dzieci ale te laski co mają 14 lat to jak 17 nastki wyglądają
5 11
odpowiedź
User
asia
kolejny program talent szoł, tym razem wersja dla fałszujących dzieci.
Zenada ;)
7 18
odpowiedź
User
asia
kolejny program talent szoł, tym razem wersja dla fałszujących dzieci.
Zenada ;)
9 10
odpowiedź
User
ciarki na skórze
Tym sposobem Polsat wygrywa walkę emitując odkurzone fabuły
11 5
odpowiedź
User
Tom
Ogólnie brawa dla TVP2 za emisję programu w okresie, kiedy inne stacje pokazują po raz enty te same filmy. I szczerze mówiąc w obecnym okresie, kiedy wieczory są wciąż długie w telewizji wieje totalną nudą.
14 4
odpowiedź
User
Krzysiek 32
Podobają mi się obydwie wersje .
4 4
odpowiedź
User
kozanostra1992
Chyba jesteś Krzyśku nienormalne... jak czytam, że program w takiej wersji cieszy się taką oglądalnościa to nwm, czy się śmiać czy płakać (choć zawsze można się pocieszać, że to nie jest jakiś wybitny wynik)! 😛😉
1 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing